Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Hanna mézespercei

Friss topikok

Címkék

Archívum

Üdvözlünk a blog.hu-n!

2014.03.01. 15:21 Csipkerózsi

Szakítottam Boróval. Nem, nem, nem csak játékból és nem csak írásban, ahogy eddig számtalanszor, hanem úgy ahogy kell.  
Társat akarok, újat, frisset, szépet, izgalmasat, így összeszedtem a gondolataimat és a legfontosabb jelzőket magamról fontossági sorrendbe állítottam, mint az elvárásaimat is, majd fölcsaptam az első társkereső oldalra, amit a neten találtam. 
Persze elsősorban férfiakhoz szóltam, mert nőt társkeresőn találni.... hmmmm nehéz, meg most Boró is....
Na akkor kezdődhet a játék...
Vannak "dolgok", melyek nem valóak közösségi oldalakra. Magam is ilyennek tartom, mégis a körülmények, a szorongás, a pánik idáig sodortak.
Teljesen új nekem az ismerkedés ezen módja, de megnyugtat, hogy itt talán nagyobb a „ játékterem ”, kevésbé tudnak megsebezni, illetve próbálom úgy fölfogni, mintha álarcosbálban volnék. (Hmmm, pedig már olyan jól megszoktam, hogy személyes kontaktussal kezdődnek az emberi kapcsolatok... és itt és most nem)
Egy új „dimenzióban” próbálok eligazodni, nagyon sokan vannak... 
Egyesek erőszakosak, mások tolakodnak, ” lökdösődnek”, az ismeretlenség biztonságában magamutogatóak. 
Én pedig bizalmatlan vagyok, és nem is biztos, hogy eléggé hiszek benne, de próbálkozom...
illetve megpróbálom elfogadni, hogy ezt az „utat” vagyok kénytelen választani.
Már tudom, az első és majdnem ”végzetes” benyomást az ember megjelenése, képe kelti bennünk, így most gyűjtögetem a pozitív „élményeket”, én magam is megbújva a személytelenségben - ami talán egyszer eljuttat majd arra a szintre -, hogy bele merjek vágni egy új kapcsolatba,
(hogy ki kinek, és miért ad rá lehetőséget, ez az emberi lélektan kérdése...)
óvatosan tapogatózom, elképzelem, milyen is volna ha....

Gyorsan lapozz tovább,

ha nem érdekel, egy 48 éves, érzelmileg független, nyughatatlan, csókfüggő, végtelenül kedves, időnként veszettül erőszakos - olyankor kihívóan teátrális -, lázadó, kissé különc, leleményes, életképes, makrancos, ragaszkodó, simogatható "porcelánbaba", aki lehunyt szemmel jobban lát. (Olyan ember benyomását kelti a kívülállókban, aki magas követelmények szerint él, és erős túlélési képességekkel rendelkezik, de valójában kevés az önbizalma. A fölényes modor érzékeny belsőt takar, és voltaképpen saját bizonytalanságát próbálja a fölényességgel palástolni.)
Egy álmodozó, önmagával harmóniában élő, szenvedélyes, szemérmetlen, élmény és katarzisfüggő, gyakran befele forduló - olyankor nem megérinthető -, "remete", akinek az önvédelem legfontosabb eszköze az egyedüllét, aki számára az érzékiség és az erotika nem bűn, hanem az élet csodája, a szabadság rabja, lexikális hiányosságaival megbékélő, korántsem tökéletes testben élő, organikus, szociálisan visszahúzódó, "rövidlátó", talán kényszeres is, telhetetlen," Mária köntösében járó", időnként mocskos gondolatokkal küszködő "ördöglány" angyali allűrökkel. Akiben párosul az eredendő tisztaság az eredendő bűnnel. Tehát kibogozhatatlanul egyszerű és egyszerűen kibogozhatatlan...
Egy "mesehős" aki a lélektáncához szövetségest keres!

Még így is?????
Akkor tessék kinyitni a hűtőt, ott van a puding...

(Hmmm.... kicsit úgy érzem magam, mintha egy használt pasi turkálóban lennék, de nagyon élvezem.)

Még az is lehet, hogy tudnálak szeretni...
(de szépen lassan, figyelmesen olvasni Fiúk a verbálisan cizellált sorokat :), nem csak görgetni!! oké?)

ha vicces, szenvedélyes, vérpezsdítően felkavaró, érzelmileg független és fejlett, akár formabontó, sármos, őszinte, magabiztos, elhivatott, széles látókörű lennél.
Ha elkápráztatnál a tudásoddal, ha már magadtól rájöttél, hogy nem az a szabadság, amikor azt tehetsz, amit akarsz, hanem amikor nem kell megtenned, azt amit nem akarsz.
Ha képes lennél a tenyereden hordozni, persze nem csukott tenyéren, hanem nyitottan, ahonnan bármikor el tud repülni a madár, ha nem érzi jól magát,

de ha magaddal még mindig nem tudod, hogy mit kellene kezdeni, anyát, tulajdont, vagy plüssállatkát keresel, akkor engem biztos, hogy nem fogsz tudni lázba hozni!
A többi már csak részletkérdés...

Tudom sokat szeretnék, viszont cserébe nem vágyom romantikára, karikagyűrűre, versekre, nagy csokor rózsára, és még azt is elnézem neked, hogy mikor a "vadászatból" megérkezel, nem vágysz másra csak, hogy a tüzet (televíziót, vagy a tapétát) bámuld, anélkül, hogy locsognék.

Ha tovább akarod komplikálni az életed...
ha szerelem nulladik látásra...
ha unod már a közösségi össztáncokat...
ha jól állnak neked a gondolataim...
ha nem akarsz rajta változtatni, de a részese lennél...
ha "bűntársat" keresel...
akkor mozdulj egy hajszálnyival túl a kényelmi zónádon és írd meg nekem, hogy mi legyen, ha nem hagylak hidegen...
Tessék, tesséééék... "belül tágasabb"!!! Szabadidő kiadó!

Tiltakozooooom!

A fénykép nélküli fantomok levelei csak fölbosszantanak, így azonnal törlöm azokat! (Héééé fiúk, mikor épp ismerkednétek, zsákot húztok a fejetekre?)
A fotó nagyon fontos , hisz gondoljátok át ha egy tárlatot szeretnétek megnézni, és csak keretek lógnak a falon .. Kérdezem melyik keret tetszik a legjobban ??????

ami viszont végképp kihoz a sodromból, az az "egyfotós" próbálkozás, vagyis gyanítom, taktika.

Moderátorok kíméljenek! Fölösleges köröket futunk...,

Antonio Banderas fényképe mögé bújók nullára redukálják az érdeklődésemet,

A luxusautókra lezseren rátámaszkodó, sármosan nézni próbáló férfiak látványa nem hoz izgalomba!!!

Arra, hogy ki, milyen "romlott" cuccot tárol a "hűtőjében" végképp nem vagyok kíváncsi!!!! (Idézem: "Van itt clitorisos, csokoládés, pálcikás, sixty nine-os és nem is tudom milyen egyéb puding?")

Ohhh, majdnem kimaradt az a típus, aki a feltételeinél föltünteti, hogy "szeressen utazni". Ezúton kérem, biggyessze mellé azt is, hogy az utazás összes költségét természetesen Ő állja, különben úgy érzem, diszkriminál. (Én például, nem engedhetem meg magamnak, hogy külföldre utazgassam kedvem szerint)

A nyálkás, döglött halacskát szorongató igazán férfias "férfiak" képeiből albumot készítettem, de nagyon sajnálom, már betelt.

Ohhhh Fiúk, értem én, hogy sokszor tele van a zacsi... de ez akkor se jó, hogy "szia kedves hanna, b****unk??"!
Bár imádom azt is... ahogy ezt mondjátok, na de ne itt!!! Néhány levelet jó volna előtte még váltani.

És ha már idáig eljutottál, akkor tudnod kell azt is, hogy mit szeretnék.

Nem szexpartnert (különben földobtam volna egy jól összeállított, szaftos, tocsogós portfóliót a szexrandira, nyakamba lógatva a jól megcsillanó "platinámat")
Nem lakótársat, mert az sok már nekem.
("Akkor mégis mi a francot akar????")
ÉPP AZT, AMI A KETTŐ KÖZÖTT VAN.

És ha fogalmad nincs, miről beszélek, illetve nem értetted minden sorát annak, amivel eddig fárasztottalak, akkor kérlek, inkább másnak írj! 
Van még 16 590 találat...

(jazz, zongora, szaxofon, https://www.youtube.com/watch?v=HcBEzCDiSsQ)
Ezzel megvolnék.
Miközben fogalmaztam az elvárásaimat, rájöttem, hogy ez az egész kamu, de már nem módosítok rajta, mert már így is túl bonyolult lesz azoknak a faszfejeknek, akik szerintem ezt olvasgatni fogják. Akiknek meg egyértelmű, azokkal még később is megismertethetem a valós elképzelésemet egy ideális kapcsolatról, ami semmiképp nem egy férfiből és egy nőből áll, hanem minimum két nőből és egy férfiből.
Az igazi álom... Boró (akiről esetleg még mesélek, igény szerint) én és a férfi, akit valószínűleg nem azon a szutyok oldalon találok majd meg. 
Tehát van az álom, naná hogy "luxuskivitelben" és vagyok én, aki kihívom a sorsot párbajra. 
Ooooppppps és máris a második befutó.... megérkezett és mintha belecsöppent volna az álomba.
Erős késztetést éreztem, hogy leírjam mi történik, hiszen még az is lehet, hogy 3 év múlva is emlékezni akarok majd a részletekre, meg hát gondolnom kell a "csajokra" is, akiknek minden apró részletről be kell majd számolnom esténként, ha beteljesül a tökéletes párosodás, így sokkal egyszerűbb, ha megjegyzik a blog elérhetőségét ha naprakészek akarnak lenni. Beleszólhatnak az életembe, röhöghetnek nagyot, hogy ők bizony szóltak blablabla.
Tehát, az első levelem, ami a felhívásra :) érkezett, az a szokásos "Talizunk?" levél volt, na de a második, amiről úgy érzem, beszélnem kell, az Tavasz és Tarzan levele, amit kivételesen mellékelek. 
  • Szia! Ne haragudj, hogy így rád török, de nagyon érzéki nőnek gondollak a képed alapján. Lenne kedved megismerkedni egy párral, akik nem alkalmi kapcsolatot keresnek, de nem is várják el, hogy teljes mértékben elkötelezd magad feléjük? Tudom, hogy ez nem a rendhagyó "családmodell", de tényleg teljesen őszintén és maximális tisztelettel próbálunk közeledni feléd! Több mint fél év alatt senkit nem találtunk, akivel egy normális, tartalmas, építő jellegű kapcsolatot lehetett volna kialakítani. Kérlek szépen ne első haragtól vezérelve válaszolj, inkább próbálj meg nyitni felénk, mert akár arra is nyitott lennék, hogy találkozz Tarzannal nélkülem is, kettesben, tabuk nélkül, viszont én is nagyon szeretnélek "szeretni" ....

    Tarzan & Tavasz

    Elárulja nekem itt valaki, honnan fogom megtudni, magamnak írok-e most kizárólag, vagy láthatóak a gondolataim? :)))

    Természetesen én is szeretnélek szeretni benneteket, de ez így élesben.... szóval... ö ööö ööö gondolkoznom kell picit. 

    Ugyan a korom marhára nem passzol bele az ő elképzelésükbe ahogy az adatlapon látom, de izgalmasan hangzik, amit művelhetnek. Hmmmm.... Különösen az a része, amikor a Férfi külön utakon jár, mert megteheti.
    Ismerős, én is így szerettem, mikor még volt kinek... beszámoltattam a részletekről, ami felettébb fölizgatott és minden alkalommal az öldöklésig fajult a beszélgetés, mégis jól hatott rám. Én is szerettem megdolgozni a sikereimért ebben a formában. 
    Tetszik Tavasz. Minden tetszik, amit látok, de különösen a törékeny teste. Ennek ellenére úgy érzem, nem tudok a játszótársuk lenni.
    Mikor én még aktív voltam :) az effajta mókákban, akkor azért tettem, mert a páromat boldoggá tettem vele. Most nincs párom, így maximum magamat akarom boldoggá tenni, de nem a kefélés az elsődleges lépés a boldogság felé vezető úton, így egy esetben tudnám elképzelni a szórakoztatásukat, ha azt kifizetnék nekem, hiszen csak egy kellék lehetek a mulatságban. Az érzelmeiket egymásnak tartogatják, engem kizárólag használnának. Gondolom én...
    Nem merek arra gondolni... hogy mindenki mindenkit szeret majd ahogy én elképzeltem ezt a felállást, így meg is írtam, hogy sajnálom.... kizárólag, ha kifizetik... (persze ez csak teszt, mert úgysem fogják és így legalább gyorsan kiszállok :)), meg azt is, hogy biztosan találnak majd  nálam sokkal feszesebb :) partnert, akit nem fog érdekelni, ha le kell lépnie miután földolgozták :), így elbúcsúztam és megköszöntem, hogy rám gondoltak.

     

    Meglepett, hogy a válasz azonnal érkezett, miszerint bizony kifizetik az általam meghatározott összeget :). Erre tényleg nem számítottam, mivel, azt gondoltam, hogy ez nem olyan program, amiért bárkinek fizetni kellene :)
    A francba, most gondolkozhatom a jutalékomon, amit nem is akarok elkérni, de felettébb izgat, hogy áldoznának rám a konyhapénzből valamennyit.
    Ebben a helyzetben, a helyükben én biztos tartanék attól, feszültséget éreznék a gondolattól, hogy csak a pénzért csókolom, akarom őket és nem azért, mert őrülten vonzódom hozzájuk, de az ő dolguk. 
    Majd néhány levélváltásból kiderült, hogy ők valójában egy "kapcsolatra" vágynak velem, vagyis lenne olyan, hogy csak Tavasz és én lennénk együtt és olyan is, mikor Tarzan és én, majd mindannyian együtt.
    A lényeg, hogy nem tehetünk semmit a másik háta mögött! 
    Tavaszt nagyon szépnek találom, helyesen ír és összeszedetten gondolkozik, Tarzan izmos és nagyon vad, talán agresszív is a látott képeket alapján, így informálódom, milyen mikor "bevadul" hiszen ezzel is kell kalkulálnom az összeg kiszámítása során. Érdeklődöm továbbá, milyen extrákra számíthatok, mi az ami ebből  taszít, vagy megalázó számomra. 
    Megtudtam, hogy igen, Tarzanban van vadság, de teljes mértékben önzetlen a párkapcsolatban, szexben és akiket szeret/kedvel, azok kenyérre tudják kenni. Megnyugtat.

     

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hannamezespercei.blog.hu/api/trackback/id/tr545838428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

seabound 2014.03.01. 18:20:11

Végre egy izgalmas blog egy izgalmas nőtől!
süti beállítások módosítása